Mass media și relații publice în context digital

Printre disciplinele studiate se află:

  • Principii și aplicații în storytelling digital
  • Tehnici de comunicare în mass-media şi RP
  • Campanii sociale
  • Legislaţia în domeniul proprietăţii intelectuale – copyright și licențiere online
  • Aplicații ale gândirii critice în mediere și comunicare
  • Open journalism
  • Publicitate și PR în cultură

Descrierea specializării

Programul de masterat Mass Media și Relații Publice în context digital se încadrează în categoria masteratelor profesionale. Acest masterat își asumă misiunea de a pregăti specialiști în domenii precum mass media și relații publice, în ocupații corespunzătoare prevăzute în COR, în conformitate cu piața forței de muncă din România și din regiunea de Vest.

Competențele pe care le formează privesc îndeosebi redactarea de materiale specifice acestor domenii profesionale. De asemenea, masteratul oferă cadrul necesar pentru a dezvolta cercetarea în domeniul Științe ale comunicării, cât și pentru pregătirea studenților în vederea continuării studiilor la nivel doctoral.

De asemenea, prin Programul de studii Mass Media și Relații Publice în context digital ne propunem să dezvoltăm cercetarea științifică în domeniul Științe ale Comunicării și să contribuim la dezvoltarea eficienței comunicării și a relațiilor publice din regiunea de Vest a României.

Posibile ocupații

  • Specialist în relații publice – cod COR 243201, cod ESCO 2432.9
  • Specialist protocol și ceremonial – cod COR 243204
  • Purtător de cuvânt – cod COR 243206, cod ESCO 2432.9.1
  • Brand manager – cod COR 243207, cod ESCO 2431.4